VoIP Telefon, Telefonközpont

Cégünknél elérhető a VoIP telefonszolgáltatás. Az irodai és céges telefonos kommunikáció következő dimenziója. A legmodernebb technikai háttérrel rendelkezünk, melynek köszönhetően nincs kérdés a minőségi szolgáltatásban. A technika és a technológia mindig változik. Ezt a változást cégünk folyamatosan követi. Nem kell attól tartania, hogy egy elavult rendszert használ vagy bármiről is lemaradna, ha az általunk forgalmazott VoIP telefonszolgáltatás csomagok egyikét használja. Feltétlenül fontos, hogy az informatikával foglalkozó cégek naprakészek legyenek, ha valamilyen változás vagy újítás megjelenik a piacon. Egyből kell reagálni, hogy ne maradjon le az újításokról. De ezzel Önnek nem kell foglalkoznia. Munkatársaink folyamatosan figyelik és követik a legújabb technológiai fejleményeket.

Nálunk a legkorszerűbb híváskezeléssel és irányítással találkozhat mely az IP PBX telefonközponttal működik.

Tulajdonképpen egy teljes mértékben digitalizált telefonvonalról van szó. Interneten keresztül zajlik a telefonos kommunikáció. Ez a csatorna a legmodernebb kommunikációs megoldás, melyet Ön és vállalata már élvezhet. Kinézetre egy teljesen átlagos vezetékes telefonszám fog megjelenni, viszont interneten keresztül zajlanak majd a beszélgetések. Kap egy vezetékes telefonszámot, melyet bárhonan tud majd kezelni a későbbiekben. Egyszerűen áthelyezhető, gyakorlatilag, ahol van internet elérés ott már azonnal lehet telefonálni. A virtuális és lokális IP PBX-nek köszönhetően, nem szükséges  egy adott helyen tartózkodni vagy fixen beköttetni egy telefont, ha vezetékes számot szeretne. Mi biztosítunk önnek egy vezetékes telefonszámot, amelyen ügyfelei ugyanolyan gyorsan és biztonságosan érik el bármikor. Ez a VoIP telefonszolgáltatás számottevően kedvező díjakkal rendelkezik, hiszen interneten keresztül megy a kommunikáció, nem kell igénybe venni hozzá a régi, divatjamúlt vezetékes telefonszolgáltatásokat. Ha van egy régi már bevált telefonszáma, amelyet ügyfelei is már jól ismernek, nem kell megválnia tőle. A számhordozási lehetőségnek köszönhetően az új rendszeren tudja majd alkalmazni a régi elérhetőségét is. Nem kell amiatt telefonszámot cserélnie, mert új rendszert használ. Elég, ha jelzi kollégáinknak az új szolgáltatás megrendelésekor és mi máris hozzárendeljük régi telefonszámát az új VoIP telefonjához. Természetesen ennek a szolgáltatásnak is megvan az a rendkívüli előnye, hogy mellékei között, teljesen ingyenesen tud majd kommunikálni.

Amennyiben több munkatársa van, úgy egy kiváló lehetőség lehet az egymás közötti beszélgetések ingyenes lebonyolításához.

A hívásai mennyiségével arányosan tudja majd választani a megfelelő csomagokat – napi, havi hívásösszeg beállítási lehetőség van cégünknél. Bővebb információkkal kapcsolatban ne habozzon, hívja kollégáinkat, akik folyamatosan állnak az Ön rendelkezésére. A VoIP telefonszolgáltatásnak köszönhetően mobil kliens beállítás is lehetséges (softphone). Ami azt jelenti, hogy a jelenlegi mobiltelefonjáról is tudja használni a VoIP telefonos szolgáltatást. Nagy előny lehet, hogy megjelenhet az országos telefonkönyvben, illetve a tudakozóban, ezen lehetőség opcionálisan választható. Engedje meg, hogy néhány szóban ismertessem a PBX digitális telefonközpontot, mely a VoIP telefonszolgáltatás szerves része. Ennél a típusú központnál is ugyan úgy megtalálható, egy kényelmes funkció, ami a hívásvárakoztatás. Ha hívás közben keresi egy harmadik fél általában foglaltat jeleznek a készülékek, de ami még rosszabb lehet, hogy nem kapcsolhatónak jelzi a másik felet. Ezt egy fontos bejövő hívásnál nem engedheti meg magának egy vállalkozás. Erre kiemelten oda kell figyelni, ha például egy új ügyfél szeretne üzletet kötni Önnel.

Nem lehet az első bejövő hívása eredménye egy hosszan sípoló hang.

Ezért a hívásvárakoztatás funkciót mindenképpen ajánljuk Ön vagy vállalata számra. A következő ilyen fontos funkció a hangposta. Ezt is könnyedén be tudjuk állítani a szolgáltatásához, így amikor nincs lehetősége felvenni a kapcsolatot a másik féllel, úgy könnyedén üzenetet tud hagyni az Ön számára. A VoIP telefonszolgáltatás egyik következő kényelmi funkciója az IVR hangmenü. Az érdeklődők számára egy automatikus kezelő áll rendelkezésre, melynek köszönhetően egyből a megfelelő helyre tudja kapcsolni az ügyfelet. Természetesen itt is lekérdezhetővé válik a hívott vagy fogadott számok listája, ami a későbbiekben megkönnyítheti a kommunikációja ellenőrzését. Lehetőség van a beszélgetések rögzítésére és a széleskörű eseménynaplózásra is.